Inga resultat hittades
Inga resultat hittades
Inga resultat hittades
Inga resultat hittades
Inga resultat hittades
Inga resultat hittades
Vår jämförelsemotor hittade inga resultat för att överföra pengar från Indien till Sverige. Vänligen ta kontakt med oss om du tror att detta är ett misstag. Vi hjälper dig mer än gärna!
Vill du istället skicka pengar från från Sverige till Indien? 🇸🇪 🇮🇳 Ändra hållet på din överföring med ett klick.
Nedan hittar du de leverantörer med högst betyg som du kan skicka pengar till Sverige med.
TransferWise är ett innovativt penningöverföringsf...
CurrencyFair är en marknadsplats för internationel...
WorldRemit är ett innovativt pengaöverföringsföret...
Innan du överför pengar internationellt, så bör du alltid jämföra kostnaden för din överföring på TransferHero. Kostnaderna förändras flera gånger varje dygn (till och med flera gånger varje minut) och en viss aktör är inte alltid det billigaste alternativet för en viss överföringar. Du hittar det billigaste alternativet i toppen av vår resultatlista.
Självklart kan du det! Banker är dock vanligtvis inte (läs: aldrig) det billigaste alternativet för att skicka pengar internationellt. I skrivande stund inkluderar TransferHero SEB, Handelsbanken och Nordea i vår jämförelsetjänst. På så vis kan du på egen hand jämföra vilket alternativ som är bäst: att skicka med din bank eller en nischad pengaröverföringsleverantör?
Ja! Vi listar endast företag som är authoriserade och som granskas av respektive lands finansinspektion i de länder som de är verksamma inom. Känner du dig osäker på en viss leverantör? Läs i sådana fall vår recension av det företaget för att bilda dig en egen uppfattning. Våra recensioner, hittar du här.
Det är inte möjligt att skicka pengar med TransferHero. Vi är en oberoende tredje part som jämför alternativ för att skicka pengar internationellt, men vi hanterar inga transaktioner på egen hand.
När du jämför olika aktörer innan du skickar pengar internationellt så sparar du upp till 90% i avgifter och dåliga växelkurser. Dessutom så innebär det att konkurrenskraftiga aktörer får nya kunder medan dåliga diton blir utan nya kunder. Bra, va?
Läs vår artikelserie: Avgiftsskolan